Benvenguts!!!

Si heu arribat aquí segurament ja hem coneixeu però jo som en Jordi Gustinet, i m'he animat a fer un blog d'aquestos ara que està tant de moda! De moment he penjat només es meu primer poemari Cel Obert (Premi Baladre 2006), i més endavant penjaré d'altres poemes que vagin madurant.

Simplement vaig pensar que seria bona idea publicar tota aquesta poesia d'una manera més accessible, ja que es llibre només es pot comprar a ses Illes Balears. A més, entrar en aquest blog és gratis!! A tots aquells que vos agradi llegir -i a aquells que no també- vos agrairé crítiques (positives i negatives). Esper que vos agradi!!

16 d’octubre del 2007

A DARRERA LA PORTA

A darrera la porta
no cal veure-hi l’ostentós,
el del.liri possessiu,
o el goig de veure el sac com vessa.
El caramull avariciós
buit de gestos, de paraules,
el pit no m’infla.

A darrera la porta,
tinc ben clar el que ansio trobar:
Jo, tú, i tots els que volem.
Res més que un aire fresc,
un cel blau,
i una mà per agafar-te.