Benvenguts!!!

Si heu arribat aquí segurament ja hem coneixeu però jo som en Jordi Gustinet, i m'he animat a fer un blog d'aquestos ara que està tant de moda! De moment he penjat només es meu primer poemari Cel Obert (Premi Baladre 2006), i més endavant penjaré d'altres poemes que vagin madurant.

Simplement vaig pensar que seria bona idea publicar tota aquesta poesia d'una manera més accessible, ja que es llibre només es pot comprar a ses Illes Balears. A més, entrar en aquest blog és gratis!! A tots aquells que vos agradi llegir -i a aquells que no també- vos agrairé crítiques (positives i negatives). Esper que vos agradi!!

16 d’octubre del 2007

ESTIMO, VISC

Estimo la ràbia amb que m’enveges,
Perquè s’endinsa en mi com l’estilet en el fetge.
Perquè m’escriu el missatge més valuós i més cru.

Estimo el montant de mentides del teu haver,
perquè el patrimoni de la fal·làcia ens dóna vida,
ens nodreix del fruit amarg de la raó.
I ens empatxa d’existència fins al mal de cor.

Estimo l’amor, i estimo la ràbia.
Estimo també la meva amiga enveja.
Estimo veritats, estimo mentides…
Estimo allò que porti vida, allò que dolgui!