Benvenguts!!!

Si heu arribat aquí segurament ja hem coneixeu però jo som en Jordi Gustinet, i m'he animat a fer un blog d'aquestos ara que està tant de moda! De moment he penjat només es meu primer poemari Cel Obert (Premi Baladre 2006), i més endavant penjaré d'altres poemes que vagin madurant.

Simplement vaig pensar que seria bona idea publicar tota aquesta poesia d'una manera més accessible, ja que es llibre només es pot comprar a ses Illes Balears. A més, entrar en aquest blog és gratis!! A tots aquells que vos agradi llegir -i a aquells que no també- vos agrairé crítiques (positives i negatives). Esper que vos agradi!!

16 d’octubre del 2007

FINS QUE TU TORNIS

El temps buit farà palèses,
a les nits més agraïdes,
a les hores consumides
que hem passat sens ningú més.

Els d’ara no són germans minuts.
Aquells moríen en el teu parlar,
sense més motiu que admirar
els teus gestos, bells, detinguts.

Com un arbre en la tardor,
sense tú, em fereix el fred,
sense tú, trist i orfe de color.

Com una llavor en l’hivern,
clos fins que tú tornis, sóm etern.
Per esclatar de vida, de color.