Benvenguts!!!

Si heu arribat aquí segurament ja hem coneixeu però jo som en Jordi Gustinet, i m'he animat a fer un blog d'aquestos ara que està tant de moda! De moment he penjat només es meu primer poemari Cel Obert (Premi Baladre 2006), i més endavant penjaré d'altres poemes que vagin madurant.

Simplement vaig pensar que seria bona idea publicar tota aquesta poesia d'una manera més accessible, ja que es llibre només es pot comprar a ses Illes Balears. A més, entrar en aquest blog és gratis!! A tots aquells que vos agradi llegir -i a aquells que no també- vos agrairé crítiques (positives i negatives). Esper que vos agradi!!

16 d’octubre del 2007

SOL SOTA EL CEL

Cruïlla de camins que rebrega al meu davant.
Sé on sóc, i sé on és el meu vell punt de partida.

Revisc i em fereixen aquells mots de derrota,
que van cruixint al terra, vora meu a cada pas.
I totes aquelles portes -mai obertes i mal obertes-
són cicatrius que retronen des del passat.

El dubte és com un amant que prostitueix la consciència.
I en la foscor esprem les seves carns tendres,
crema les arrels fràgils i joves dels cabells.

Cruïlla de camins que rebregues al davant,
ets un dilema que em fereix i que em llastima,
que em despulla cada nit, sol sota el cel.