Benvenguts!!!

Si heu arribat aquí segurament ja hem coneixeu però jo som en Jordi Gustinet, i m'he animat a fer un blog d'aquestos ara que està tant de moda! De moment he penjat només es meu primer poemari Cel Obert (Premi Baladre 2006), i més endavant penjaré d'altres poemes que vagin madurant.

Simplement vaig pensar que seria bona idea publicar tota aquesta poesia d'una manera més accessible, ja que es llibre només es pot comprar a ses Illes Balears. A més, entrar en aquest blog és gratis!! A tots aquells que vos agradi llegir -i a aquells que no també- vos agrairé crítiques (positives i negatives). Esper que vos agradi!!

16 d’octubre del 2007

DE VEGADES PARAULES MEVES

De vegades paraules meves no volen veu.
Senten vergonya de ser escoltades,
I orfes de so proclamen el mut plaer
que els dóna no ser mai pronunciades,
no ser revelades, profanades…
Celebren seguir dissoltes entre somnis,
records, derrotes i –algunes- victòries.
Celebren que mai moriran a l’oïda.

Clouen en si mateixes amb força,
i amb les galtes vermelles,
per evitar la mort en una gola,
fosca i càlida assassina.

Algunes paraules no volen veu,
perquè estimen massa l’autoestima.